You're hot then you're cold





Tack, kära maj, för att du öppnade ditt hjärta för oss och gav oss ett par solstrålar att värma våra frusna kroppar i åtminstone ett par timmar. Men tydligen ska du bli ännu mer ödmjuk nästa vecka och höja temperaturen ett par siffror uppåt. Jag tackar så hjärtligt, för jag fryser ihjäl... nästan. Men sviker du mig så har jag mitt Afrika att fly till. Fast det gör jag i vilket fall som helst, hihi!

Det är iallafall en fin dag idag. En fin dag med familjen. Med fotboll och hängselbyxor. Jag tar vara på alla dagar jag har kvar med familjen innan jag åker, och innan dom åker samma dag som jag kommer hem.

Nu kallar fotbollsplanen igen!
Kyss.



Kommentarer
Postat av: HILDEGARDEN

Du har ju en extrafamilj kvar :)

2012-05-20 @ 18:19:15
URL: http://livetpaendamcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0