Fina dagar

"The first day of spring - life keep smiling back at me, just like in my dream."

Nu är våren på riktigt - här. Hjärtligt välkommen är du! Denna fina helg har spenderats mestadels på hemmaplan tillsammans med min stora familj, farmor, min vackra vän Rebecca och hennes bedårande Rafael. Vi hann med det mesta - innebandy med lillkillen som väntas bli ett proffs, fika, fika, fika, matlagning, promenader, prat och sång. Precis allt det en bra helg kan innehålla.




Världens vackraste. Mor och son! Tack för en fantastisk helg, fina ni! ♥




Nu är det en ny vecka och bara fyra veckor kvar tills det bär av till Tanzania. Nerverna börjar lägga sig, jag längtar! Jag kunde inte fått en bättre start på veckan än den jag fick - en fantastisk blombukett av självaste Ricky! Jag missade dess ankomst precis när jag stack iväg till jobbet, men storasyster messade över en bild och jag fick ett stort leende på läpparna. Nu står den och glänser i mitt fönster. ♥


Tack för de vackra blommorna i min favoritfärg! Tack för att du är så fantastisk! Tack, tack, tack!

Sköt om er!
Foton: Natalie Bengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0