Tummen upp!


Foton: Natalie Bengtsson

Söndag, 13 maj

God afton! Nu har jag tagit den sista kampen med nagellacket och äntligen sitter det på utan att göra mig irriterad. Det bara glänser och gör mig fin. Ikväll lämnar jag ännu en vecka bakom mig och går återigen in i en alldeles ny. Idag har mamma Ulrica firats för sina 42 år på denna jord. Världens bästa och sötaste mamma ♥ Ikväll stod hon i Spira och körade till Gladys del Pilar och jag och pappa var där och njöt av en alldeles enastående gospelkonsert. Det tog mig tillbaka till min tid som gospelkörsångare - en fantastiskt rolig tid!

Imorgon räknar vi ner till 21 - tre veckor. TRE VECKOR KVAR. Hallå eller, går det undan eller? Min lycka är sprudlande och jag kan knappt bärga mig. Vill sätta mig på planet nu, nu, nu. Åh. Man vet när man är lycklig.

Nu ska jag tralla vidare... Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0