Min mamma




Till min mamma på mors dag:

Mamma, min vackra mamma
att hitta ord för att beskriva dig är alltid lika svårt...
Åren går och ju äldre jag blir desto mer inser jag vilken tur och vilken lycka jag hade som fick födas in i familjen Bengtsson - till två underbara föräldrar som dig och pappa
Du är en klippa!
I alla år har du tagit hand om hela din familj
med kärlek, omsorg och tålamod
Och du har alltid gjort det med glädje
Du klagar aldrig och biter alltid ihop när vardagen kör ihop sig
Du och pappa är de personer jag ser upp till mest av allt i livet
Ni har alltid satt familjen före er själva, i ur och skur
Och alltid älskat och respekterat era barn och varandra
Jag är så lycklig och tacksam för att jag får vara er dotter!


Mamma, du är fantastisk, underbar, vacker och stark!
Ulrica Bengtsson - Jag älskar dig!

Och mamma, den här sången är till dig, den passar bra in i våra liv nu.




Kommentarer
Postat av: Stolt mamma

2012-05-27 @ 22:36:34
Postat av: Anonym

Tack min underbara dotter, du är fantastisk på att uttrycka och visa din kärlek till mig. Sången känns helt rätt, jag tror verkligen He is so good!!! Kram från stolt mamma

2012-05-27 @ 22:41:50
Postat av: Anonym

Tack min underbara dotter, du är fantastisk på att uttrycka och visa din kärlek till mig. Sången känns helt rätt, jag tror verkligen He is so good!!! Kram från stolt mamma

2012-05-27 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0