I väntans tider...





Foton: Natalie Bengtsson

Tjoho! Tiden flyr och det gör ingenting just nu. Jag gör vad jag kan för att underhålla tiden som är kvar till resan. Tjugotre dagar. Drygt tre veckor. Någon längtar! Hihi. Inatt hade jag den märkligaste av drömmar om flygresan ner och det var en lättnad att vakna och inse att jag inte hade glömt biljetten eller att piloten höll på att krascha planet. Dock blev jag lite besviken när jag insåg att det fortfarande inte är dags ännu... Men väntan kan nog vara bra. Speciellt för mig som aldrig haft tålamod som den största gåvan i livet.

Och allting har sin tid...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Din resa kommer ga bra! Hemskt att dromma om att krascha.. Tre veckor ar inte langt tid, ser fram emot att du kommer :)

2012-05-14 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0