Hilda Truedsson



Kära värld, ni har väl inte missat denna tjej? Hon till höger på bilden där ovan. Den mystiska kvinnan med ett kristallblått öga. Hon heter Hilda Truedsson och råkade bli ett år äldre igår. I 21 år har hon nu traskat runt på denna jord tillsammans med sitt fantastiska hår och sin makalösa humor. Jag kan inte räkna antalet gånger jag legat dubbelvikt av skratt bara för att hon är - så underbart störd. Hon får alltid till det. Dessutom är hon en sånn där vän man inte kan vara sur på, en man inte kan hamna i trubbel med. Hon undviker alltid konflikter och det är så lättsamt att vara med denna tös. Hon är helt enkelt helt underbar på alla sätt! Och skriver gör hon också, som en gudinna! "Livet på en damcykel" skulle man kunna kalla hennes blogg och du kan klicka här för att få läsa egna hennes ord.
Den här bruden, mina damer och herrar, är en brud som kommer lyckas väl i allt hon gör! Om hon blir artist, en världskänd författare eller en lantbrud som tar hand om lamm och kor - ja, då kommer hon lyckas. Hon är bäst. En fantastisk vän som jag tycker om så, så, så, så, så MYCKET!

Grattis vilda Hilda på din dag - en dag i efterskott! ♥
Jag är inte kär i dig, men jag älskar dig, min kära vän!
Du är en av de som förgyller mitt liv! Tack ska du ha!


Kommentarer
Postat av: HILDEGARDEN

Åh.. Hur go är inte du då? känner att du är värd en kyss från mej. Men jag är galet förkyld och du är inte kär i mej, så det kanske inte passar sej riktigt? ;)TACK! Du är en stjärna!

2012-05-10 @ 09:41:33
URL: http://livetpaendamcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0