EUPHORIA



Nu måste jag få hylla vår kära ESC-vinnare Loreen! När jag för första gången såg hennes framträdande i Melodifestivalen blev jag alldeles tagen. Allt hon gjorde på scenen var så berörande; hennes sång som var klarare än någon annan tävlandes, hennes smidiga rörelser  och budskapet i låten. Jag älskar mystiken i Euphoria och hela Loreens framförande av låten. Jag brukar inte upphöja artister så mycket, men jag tycker att Loreen utstrålar mer än bara coolt artisteri, hon utstrålar en enkelhet och en självkänsla som många borde se till och ta in. Stort grattis till henne och till Sverige!

Kommentarer
Postat av: Michelle

jaaa! Du visste ju det hela tiden :D

2012-06-02 @ 14:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0