Bred dina vida vingar


Bred dina vida vingar över mig.

Om någon hade sagt till mig för ett år sen att jag om ett år skulle vara påväg till Afrika, så hade jag aldrig någonsin trott att det skulle vara sant. Men, vi började räkna ner från dag 44 och nu har det gått 40 dagar sen dess. Jag har precis kikat in på Afrika-bloggen jag designade till Rickard, Amanda och Jonathan innan deras äventyr startade och jag blir alldeles tagen utav bilderna de lagt upp på barnen. Jag landar i Tanzania på tisdag morgon och på onsdag får jag följa med Rickard och Jonathan till barnhemmet som de har jobbat på dessa tre månader. Jag ser så mycket fram emot att träffa alla barnen och få se hur de arbetar dom. För ett par veckor sen skickade Rickard ett brev som bl.a innehöll en teckning från barnen :)

Under den här veckan har känslorna pendlat mellan extrem nervositet, stress och glädjerus. Men det vore ju bara konstigt om jag inte hade haft alla dessa känslor nu innan jag ska bege mig på egen hand till ett främmande land (rimrim). Men mitt i allt känner jag ett inre lugn och trygghet. Jag är så lycklig över resan och tacksam för alla som gläds med mig!

Väskorna står fullpackade i mitt röriga rum och imorgon ska det allra sista inhandlas. Lördagen ska få vara en heldag tillsammans med familjen och på söndag bär det av upp mot Stockholm! Nu ska alla listor checkas... ;)

Tack för mig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan inte fatta att tiden har gatt sa snabbt! Vi ses valdigt snart :D

2012-06-01 @ 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0