FAIRYTALE

Mobilfoto: Natalie Bengtsson


 

Det börjar närma sig nu, paradiset ligger redo och väntar på att ta emot tre svenska flickor. Om femton, bara femton (!) dagar bär det av. En stor resväska står nu i trappen och längtar efter att få fyllas med klänning, tunika, shorts, solkräm, bikini, handduk och framför allt kamera. Som jag ska fotografera, mina vänner. Och det med kärlek! Det blir ett fint avbrott i min vardag, även om den just nu är väldigt fin, lite sådär chic! Igår kväll hade vi spelning på Ulfsparregården i stan. Jag njuter till fullo när jag får sjunga med mitt band, de är så bra och min sång passar in. Lite märkligt de där, hur jag bara hamnade i den där lilla gruppen och våra stämmor och melodier bara klickade direkt. Det är precis sånt där jag tycker om!

 

Jag älskar bilden där ovan. Den tog jag under en lite sagolik cykeltur i skogen i fredags. Men sssh! Man ska aldrig tala för mycket om det man upplever, då kan det tappa gnistan. Tsss...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0