NU TUSAN HÄNDER DET!

Jag är egentligen dödens trött, så trött att glasögonen måste hjälpa mig hitta fokus. Men ibland är det något som säger åt mig att skriva här. En röst så stark & klar att jag kan höra den: "Skriv, Natalie, skriv...".

I will, my dear, I will.

Jag är sämst på att stressa. Det finns liksom inte i min värld att jag skulle bli normal efter att ha stressat en minut, två eller tre (fyra eller fem). Jag ska aldrig - någonsin - försöka med det igen. Mitt rum ser ut som innehållet av en resväska i princip. Min packning ligger utspridd utanför självaste väskan, så himla bra är jag, så bra man kan bli - med en viss underdrift. Att packa är min grej simpelt sagt! 
-

En kall kväll i februari gick tre flickor ut från TICKET i stan och skrek ut i kylan: "FATTAR NI ATT VI GJOOORDE DEEET?" och sedan bröt ett hysteriskt skratt ut över hela Jönköping. I våra händer höll vi beviset på att en resa till Thailand var bokad. Den natten somnade jag 4.30 med tanken: "Vad tusan har jag gjort?" smärtandes i mitt huvud. Men. Allting löste sig så himla bra. Som det alltid verkar göra för mig. Är jag tjejen som alltid bär med mig tur? TYDLIGEN, HALLÅ ELLER!? Det beror på hur man ser på det, såklart. Och så är det ju med allt annat i livet, för att vara lite klok!

Nu återstår endast 3 dagar innan den stora, stora dagen är på plats. På måndag kväll lyfter vi mot det där riket, paradiset som vi så mycket längtat till! Fjärilarna har bosatt sig i min mage. Tss...

Men innan den där dagen slår in har jag en mycket fin helg framför mig; fredagsmys med mina ungdomar, tokförberedelser för resan och födelsedagsfirande för April-skämtet till lillebror! Nu ska jag njuta utav de sista svenska dagarna (på ett tag) sådär bra som bara jag kan njuta av livet! Så glad. Så glad. Så glad.

Det var länge sen tröttheten slog till, så nu är jag nästan livlös. Men. Godnatt då!



Vill bara visa en bild på hur blek jag INTE vill vara när jag landar på svensk mark igen! Och på vilka fina tjejer jag ska spendera denna drömresa med! Kan vi bli en bättre trio? :)
LOVE.


Kommentarer
Postat av: Caroline

SLUTA ALDRIG SKRIVA! Jag blir så glad att läsa här och du skriver så bra :) vill bara läsa mer hela tiden, haha! Grymt. KRAM

2012-04-01 @ 09:34:13
URL: http://carroonroad.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej! Vilken fin blogg du har! Visst är det du som har fixat medsoleniafrika bloggen? Jag är Jonathans mamma, jag och Elisabeth tänker starta en insamling till barnhemmet och skolan är det möjligt att du kan lägga en länk på bloggen med info om insamlingen.

Vi är i startgroparna och har inte allt klart för oss än! Du kan ringa mig 034-40543 el 076 201 25 84.

Ha en härlig Thailands resa!

2012-04-02 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0