För en gångs skull...



Käraste vänner, tack för att ni troget går in här & läser mina rader, beundrar mina bilder & njuter av den rosa designen. Det är uppskattat! *Blink blink*. Men jag har ju mest slängt in enstaka bilder och ett par poetiska ord, så för en gångs skull tänkte jag faktiskt göra detta ordentligt. Ett ordentligt blogginlägg. För det är sånt som jag oftast inte har inspiration till, och lusten att avslöja alla mina vardagssysslor är inte särskilt stor.

Jag älskar vädret idag som består av skön solvärme & en kylig, fuktig dimma. Jag har precis haft mitt egna fredagsmys med té, mango och favoritchoklad framför filmen "Burlesque". Ah, jag vill bara sjunga, sjunga, sjunga... Mer än vad jag redan gör! (Om det nu är möjligt?) Vilken tur då att mitt lilla band har spelning imorgon i stan. Å, det blir så bra, för vi är så bra. Så nu lyssnar jag på kommande låtar till bandet. Det är bara att lyssna om & om igen, till slut kan man det. Ljuvligt! På tal om det: la upp en liten live-inspelning från övningen i veckan på min soundcloud-sida. Klicka här så kan du lyssna.

Så, om 17 dagar flyger jag och mina tjejvänner till Thailandet. Hilda har precis skrivit ett inlägg om allt vi ska tänka på och det känns himla tryggt... Men ärligt talat, jag är nog inte den som har tid eller ork för oro. Ett av mina vanligaste uttryck är "Det löööser sig!" och oftast tar jag ungefär en timma i taget och - se: det har löst sig! Jag löser allt, sånn är jag! *Trippelblink* Jag lovar er alla som läser detta, att jag ska njuta av varje stund av min semester! It's gonna be great!!

Men hörreni, en rosa cykel står redo på bakgår'n för en tur i skogen med sin bästa vän. Mössan är på! Hej å hå, se upp i de blåååhååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0