DET VACKRASTE SOM FINNS

Låt oss aldrig glömma alla vackra steg vi tagit tillsammans
Varje gång som du visat mig din sköna hemlighet
Låt oss aldrig glömma den skatt du la i mig
Den där dagen, då.
Alldeles intill havet med en varm våg som sköljde min frusna hud.
-
Det vackraste som finns

är min hemlighet.



Jag vill tacka för allt vackert jag får ta del av i mitt liv. För att jag hittat rätt vägar, för alla obeskrivligt fantastiska människor jag träffat den senaste tiden i mitt liv. Alla de som fyller min vardag med alla regnbågens färger. Tack för dom! Tack för att jag får sjunga från mitt hjärta varje dag.

Tack för möjligheten att resa till vackra stränder med makalöst underbara tjejer.

KÄRA DU, tack för givande samtal & för tid som stannar.

Jag tackar dig för att det finns jobb åt mig.
Tack för att jag får skratta med alla de barn som är så nya i vår värld.

Alltså, TACK för att jag äntligen tycker att det är kulåhärligt att springa tills det värker.
Å tack för kicken det ger!!

Och jag vill tacka för musiken, melodierna och stämmorna som möter mina känslor.

Till sist.

Tack för att jag får vara en känslosjäl som tar in din värld så djupt att den aldrig tas ifrån mig,
tack för att den finns kvar när allt annat förändras.

Tack för det.
/N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0