Jag drömmer inte

3 juni 2012,

Jag trodde nog aldrig att den här dagen skulle komma. De tre senaste månaderna har varit en enda stor längtan och väntan... Men nu har jag landat på dag nummer 1 i nedräkningen (från 44) och klockan 7 denna morgon flög jag ur sängen och började sjunga av glädje! Nu sitter jag i köket och skriver på mammas telefon. Efter en fantastisk lördag och en god natts sömn ska vi snart sätta oss i bilen och köra mot Örebro där jag blir upphämtad av min underbara vän Rebecka. Från Örebro ska vi åka till Stockholm där hon numera håller hus. Sen blir det nog inte så många timmars sömn denna natt eftersom färden till Arlanda avgår klockan 3-3.30. Det blir spännande för Afrika att möta mig efter för många vakna timmar;)

Nej, nu ska jag avnjuta en svensk, god frukost! Ha det bra, Sverige! Vi ses om en månad.. Hihi.
Kram


Kommentarer
Postat av: Kayla

Vad kul för dig Natalie att du äntligen ska åka=)Ta hand om dig! Ska bli kul att få höra allt du vart med om sen. Kraam

2012-06-03 @ 19:21:47
Postat av: Amanda

Haha da ses vi imorn! :D

2012-06-04 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0