Det svenska livet




Här hemma i Sverige är tempot på en annan nivå än i Afrika, helt plötsligt ska man hinna med allt som man inte ens ägnade en tanke åt där nere. Men jag och Ricky försöker se charmen i det svenska livet också, och så länge man är ledig är det inte så svårt. För en vecka sen kom vi hem och sedan dess har vi hunnit med kalas, flyttningar, inredning, bakning, promenader och middag med vänner. Det går om man vill så att säga.

 

Annars lägger jag ner min energi på att försöka få ihop ett fint album från resan, men när man har över tusen bilder att välja mellan tar det sin lilla tid. Så snart tiden räcker till så ska jag sätta mig ner och visa er lite färgklickar från Tanzania.

 

Peace,


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej tattis och ricky!! <3 det ska bli så kul att träffa er. Det var så länge sen vi träffades nu Natalie. Och jag har ju aldrig fått träffa ricky men han verkar verkligen så snäll. På måndag ska vi till ett vattenland det ska bli så roligt. PUSSA ALLA DÄR HEMMA FRÅN MIG! SÄRSKILT MIN LILLA ÄLSKLINGBEBBI CALLE <3 /puss, syrran

2012-07-07 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0