Fjärilar i magen



Vi gjorde det! Vi gick in på resebyrån och gick ut i kylan med höga skratt och jubelrop i höga C. Vi lämnade världens nöjdaste försäljare. Oja, det gjorde vi. Vi firade detta väldigt spontana beslut på kafé med fika och hysteriskt prat. Knappt kunde vi förstå att detta ögonblick var ett sanningens ögonblick. Halv 5 somnade jag morgonen därpå. Allt för uppe i varv för att kunna sova.

Men nu har vi 52 dagar på oss att planera, prata vidare, drömma och verkligen förstå att vi ska dit. Till bilden ovan. Thailand. Till ett alldeles underbart hotell på en stadig klippa vid havet. Där ska jag värma mina frusna leder i två hela veckor. Och jag ska dela denna drömsemester med två helt fantastiska tjejor. !! DET kommer bli minnesvärt om något!

Det är som att vara nyförälskad...
WWWEEELLEEHEEEH!

WEMMEEHEE.!!

/ Nöjd, glad, speedad & frusen dam.


Kommentarer
Postat av: Michelle

men om du vill skriva.....skriv!!:D

Man tycker det är kul ett tag..sen tröttnar man<3

så tycker i alla fall jag :D:D<3

PUSS PÅ DIG SYRRIIISSSSEEENNNN

jag kommer sakna dig galet mycket när du är i Thailand :(<3

2012-02-11 @ 21:38:41
Postat av: matildan

:) tack! Vad kul att du börjat skriva på din igen! Och vad fantastiskt det låter med den kommande resan..! Det måste du berätta mer om snart.

2012-02-16 @ 13:53:37
URL: http://hangmattemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0