Zanzibar

Foto: Rickard och Natalie
 
Zanzibar var så himla vackert med kritvit sand, turkost vatten och lila snäckor som jag och Amanda plockade. Det blev en slags tävling nästan, vem som hittade finast snäckor. Hihi. Tyvärr så fick jag inte uppleva Zanzibar sådär väldigt mycket. Hade otur med det mesta förutom kärleken. Blev getingstucken och fick feber, åt frukt som satte fart på magen, låg och spydde i en liten, liten minimotorbåt och missade delfinerna OCH jag kände mig allmänt svimfärdig hela vistelsen där. Men jag mådde bra när en liten apa hoppade fram till mig och höll i mitt finger. Och så när jag fick vara hos min sötnos.
 
Nu snorar jag snart ner hela lägenheten och det är inte bra. Det är skittråkigt att vara sjuk. Jaja. Tack Cornelia Nilsson för en mysig pratstund på Briljanten idag! :) Puss!
/N.

Kommentarer
Postat av: Chamilla

Krya på dig fina <3

2012-08-17 @ 07:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0