Nuså!

 
Woooah! Nu känner jag mig riktigt bra, glad och full av idéer! Jag har så länge drömt om att få driva egna projekt där allt som jag älskar finns med. Å så plötsligt en dag för ett tag sedan slog det mig att jag skulle börja sälja mina egna bakverk och samtidigt hjälpa barnen på Rehobothi i Tanzania. Två av mina stora drömmar i ett projekt - kan det bli en bättre drivkraft? Jag är så glad att jag äntligen gått ut med "A peace of cake" och redan fått in två stora beställningar, det gläder mig. Planerna snurrar i huvudet på hur jag ska lägga upp det hela, men jag vet att när jag behåller lugnet och planerar på mitt egna sätt så blir det så bra det kan bli. Det gäller att våga satsa och tro på sin sak! 
 
Nej, det är en lång dag imorgon och mycket jobb som väntar! Dags att sova. Natti natti fina ni. LOVE.

Kommentarer
Postat av: Kayla

Vad duktig du är!!! Saknar er så!!! Jag har lagt ner min FB. tröttnade på det och mig själv som skulle bums ha det!! Tänkte bara att jag skulle tala om det... Hälsa familjen!! KRAAM

Svar: Tack fina Kayla!! Vi saknar er med, tänker på er varje dag och pratar ofta om er med Rickard. Jag förstår dig helt. Jag vill också lägga ner det egentligen, men behöver det just nu eftersom kyrkan jag jobbar i har en grupp där all information läggs ut + mitt projekt "A peace of cake". Är så trött på det också! Ta hand om er! Kram <3
Natalie Bengtsson

2012-08-27 @ 08:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0