Jobb

Så fort jag kommer hem från jobbet så sätter jag mig ner och jobbar med mitt projekt "A peace of cake". Det är så mycket mer att göra än man tror och alltid finns det något att finslipa på. Jag har kommit ganska långt på kort tid och har redan fått in beställningar. Jag vill vara supernoggrann med allt så att det blir så smidigt och tydligt som möjligt både för mig, mina kunder och de som vill ge gåvor. Jag älskar det här projektet och trots att det är många saker att göra varje dag så känner jag mig hela tiden mer och mer driven. Och när hjärnan samarbetar med hjärtat så bli det allra bäst. LOVE IT.
 
Läs om projektet på min blogg: apeaceofcake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0