Att vakna till regn

Jag älskar att vakna till regn. Det är så mysigt. Och att vara inne en hel dag när det regnar, hela dagen.
 

Igår var det lördag och det kändes som att den var dubbelt så lång som andra dagar, vilket är en bra känsla när man gör roliga saker. Vi var lata enda fram till klockan slog ett och då åkte vi hem till mig försökte lindra huvudvärken. Kaffe var det enda som hjälpte. Oj oj! På kvällen blev vi upphämtade av Rickards bror och vi åkte ut till Fagerhult och åt god mat, bowlade, fikade och hade det väldigt trevligt. Så jag är nöjd!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va söta :)
Kolla gärna in på min blogg där du kan vinna en dreamcatcher men skynda, skynda, skynda för sista anmälningsdagen är imorn ;)

2012-08-30 @ 09:19:37
URL: http://ajmanda.devote.se
Postat av: Amanda

Åh va söta :)
Kolla gärna in på min blogg där du kan vinna en dreamcatcher men skynda, skynda, skynda för sista anmälningsdagen är imorn ;)

2012-08-30 @ 09:19:37
URL: http://ajmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0