Kamala Beach, Thailand



God kväll alla frusna svenskar och svettiga Afrika-bor!

Om ett dygn sitter jag högt uppe i luften och har en 11 timmars resa framför mig. Mot Asien, mot Thailand, mot Phuket, mot Kamala. Allting är nerpackat i den stora resväskan och kameran är laddad till max. Allting är lugnt och skönt ikväll och jag känner endast pirr i magen och längtan efter sol, värme och havet. Den här resan är precis vad jag behöver nu. Med mina flickor. Det blir bra! Vi är bra! Och vi har lovat varandra att inte tappa bort varandra och inte bränna oss på några maneter eller gå på pingpong-show. Vi har lovat att bara ta hand om varandra, njuta av varje dag hur vädret än ser ut och ha sådär kul som bara tre tokiga tjejer kan ha!
-
Har haft en så fin dag med min familj. Filip har fyllt år och vi har firat på det gamla, hederliga Bengtsson-viset. Älskar min familj, mer och mer för varje dag. Dom kommer jag sakna dessa veckor.... Och vissa andra.... ♥

Dags att ordna med det sista och sova sött innan resedagen.
Ta hand om er alla där hemma nu!
Ska skänka er en tanke eller två när ni fryser här hemma i Sverige och lever det ljuva vardagslivet. ;)
Själv ska jag ligga här och beställa färska frukter av Thailändarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0