På tal om kaos.

15.11.11.
Tisdag.

Jag älskar kaos ibland. Så länge skrattet är nära så är kaoset fint kaos. Jag har så roligt med barnen på jobbet att jag längtar dit när jag är hemma. Ja barn är då en fin gåva till oss bittra vuxna. Ha..! (Svar: Nej, jag är inte bitter.)

Men attans då att jag går och blir lite sådär sjuk nu. Mitt i allt kul. Jag hoppas att jag orkar kämpa på och hålla mig kry, för sjutthhon.

På tal om kaos. Och på tal om fint kaos. INDIA. Det minnet hade visst gått och gömt sig någonstans mellan mina öron, undra vad man mer skulle kunna hitta där... ! Men det smög sig fram igen när en människa (säker?) berättade om att han varit au pair där i ett par månader. O M G tänkte jag, O M G !
Ta mig dit igen och låt mig dansa lite bollywoood med paljetter och dallrande mage... Eller tåga (tuff tuff tuff tuff TUUT TUUT!) genom hela landet; se hur landsbygdfolket bygger sina bajs-hyddor och sedan går in för att äta med sina nakna händer. Är det inte charmigt? Och mitt på bordet stod en ko och då är det bara att buga och bocka. CAUSE HE'S SO FREEAAAKING HOOOLY, THAT HOOOLY COW: DO NOT TOUCH HIM!! Muuuuuu... !

Jo men till Indien vill jag. Det vill jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0