Björnen på andra sidan Vättern

Trött och lycklig sitter jag i vår kära fåtölj vid köket och känner hur hungern blir alldeles för stor för mina tankar. Det tar över mig, och snart totalt. Sist jag åt lyckades jag klämma i mig en stor och hyfsat torr chokladboll. Inte det bästa att avsluta dagen med?

Hur som helst har jag haft en supermega bra dag idag. På jobbet var det rena rama lugnet. Trots den bitande kylan njöt vi av att känna frosten under våra fötter och lirade både basket och king. ! . Gissa vem som regerade?

Men det allra bästa med den här bra dagen var att få träffa mina flickor - Hilda & Kamilla! Vi fnittrade från början till slut och mellan "hihi", "haha" och "hoho" sas både kloka och okloka ord. Alla lika givande! Ja. Vänner är viktigt. (Ord stulna från Hildas nya blogg, men jag står för dom minst lika mycket som hon) Och för att förgylla denna vackra dag lade Gud en stor, gul måne över kullarna som fick blänka i Vättern och förundra mig och Hilda på vägen hem! Eller var det en sjukligt stor björn med ett öga, Hilda?

Dröm sött.


Kommentarer
Postat av: HILDA

haha! Vi tyckte verkligen att vi var så otroligt roliga.. ^^

2011-11-17 @ 17:09:15
URL: http://livetpaendamcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0