RECORDCOLLECTOR

14.11.11.
Måndag

Hur hade det varit om jag hade körkort och bil nu? Jo, då hade det varit så att jag inte hade behövt åka iväg en timma innan jag ska vara på plats. 20 minuter hade räckt. Men nu har jag ju varken körkort eller bil. Bara ett simpelt busskort och en busschaufför och det får väl duga. Körkort och bil skrivs upp på önskelistan, så får jag se om tomten tycker att jag varit en snäll flicka i år.

De flesta brukar ge måndagar en dålig klang och slänga in ett och annat negativt ord om denna första dag i veckan. Men för mig är måndagar bland den roligaste dagen. Såhär ser det ut: sovmorgon-sång-lite jobb-sång-fika. Det kan knappt bli bättre egentligen. Så. Nu ska jag kaaasta mig in i denna fantastiska dag med klarblå himmel till och med. Som kolasås på glassen!

N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0