Peppisar med glasyris och polkistéis

23.11.11.
Onsdag

Heeeej hallååååå, vad KUL att du är häääääääär...!!

Jag & min lille kille Lulle Bulle har onsdagsmys ikväll. Vi föräter oss på pepparkakor och fördricker oss på polkagristé. Eller iallafall jag gör det, tégrejen alltså. Han har bara hunnit halvtömma koppen och jag är inne på min andra. Oj... Vad det gick undan med hans drickande under tiden jag skrev det där, nu är den heltom. Gaaaleeeeeeh då. Det fina med att passa barn är att jag får bossa så in i tusan över dom. "Eh, Lulle.. Du går och hämtar tändstickorna, pepparkakorna, sätter på té och häller upp en kopp till mig... Är du gulliiiii.."
"Men, jag göra allt eller?"
"Men Lucas, jag har jätte ont i huvudet idag.."

Nåja. Jag är ju faktiskt prinsessa och då får jag lov att beodra min lilla tjänare.

Nej, jag är inte en dålig storasyster. Däremot en ganska super mysig. Jag kan lova att om framtiden ger mig egna barn en dag så kommer de inte leva en omysig stund i min närhet. Då ska det tändas ljus och fikas stup i kvarten. Att dom sedan får rulla till skolan är ju bara en bonus för mig som inte vågar sätta stjärten i förarsätet och ge mig ut i trafiken.

Aaaaa.. Peace. Nu spelar Måns spratt med Pelle Svanslös i rutan och Lulle har släckt ner hela tv-rummet. Så dataskärmen stör hans lilla filmkväll, men dock inte det röda ljuset jag har tänt på bordet. Mys var det jag! ♥ MJAU!


Lillkillen, fångad på bild med min mobil någon gång under året. Den andra bilden är ju bara himla skönast alltså. Kläderna in my heart 4-ever and ever!

Kommentarer
Postat av: jennipher

2011-11-23 @ 21:33:01
Postat av: jennipher

hehe oj glömde skriva något, fin bild;)<3

2011-11-23 @ 22:18:39
Postat av: matilda

Vilket feelgood-inlägg! :D

2011-11-24 @ 00:26:10
URL: http://hangmattemys.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jennipher: Ja, jag såg det! Haha! :) Jag vet, han är såå sötis!! <3

2011-11-24 @ 08:49:48
URL: http://nataliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Natalie

Matilda: Haha, jaa & tack! Tsss. ;D

2011-11-24 @ 08:50:12
URL: http://nataliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0