Ikväll dricker jag té



Ikväll har jag det bara mysigt. Ingenting annat än mysigt.
Bara för att pappa för några dagar sen kom hem med en liten typisk Natalie-gåva till mig har jag gått och blivit beroende av mitt favoritté - Polkagristé. Låter knaaaaaaaaas, jag vet. Som att små vita godisgrisar med röda ränder simmar runt i min varma kopp och ger smaken av... godis?
Men jag kan lova att det är mycket charmigare än så. Och gott som tusan är det. Det är nästan så att jag blir lite förundrad, faktiskt.

Ljusen står kvar på bordet, julmusiken har spelat sin sista ton för kvällen och min älskling ligger bredvid mig i soffan. Den som fångar alla fina stunder på bild. Tsssss...

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0