Här i denna soffa sitter jag och sjunger samtidigt som jag skriver denna rubriiiiiiik traaalaaalaaalaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ursäkta mig för den urflippade rubriken jag nyss råkade skriva med detta tangentbord som nu ligger och vilar tryggt i mina skräddar-sydda ben. (Ja, det tyckte jag var roligt!) Michelle hon lutar sitt lilla huvud mot min axel. Hon är iklädd i sin nya onepiece i lila och rosa. Bredvid henne sitter minstingen, Lucas och pillar på Ashoors ipad. Ut ur denna tekniska apparat kommer ljudet av en hysteriskt spännande fotbollsmatch. Det är Lucas som styr gubbarna och just nu är han så inne i det att han ser lite smårolig ut. "Leonard Messi, Leonard Messi, Leonard Messi!" säger han, om och om igen. Jag och Michelle blir lite trötta på ljudet av en förväntansfull och intensiv publik, kommentatorer och visselpipor. Men nu är det i Michelles knä planen ligger...

Höjer jag nu blicken ser jag hur Jennipher & Ashoor gör iordning glögg och varma frallor. Det verkar vara dags...
Det här är min söndagskväll och jag är rätt nöjd. ! Love.

Kommentarer
Postat av: Michelle

ehm...jag gjorde ju bara ett mål :D

2011-11-21 @ 19:16:56
URL: http://michellesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0