22.11.11.

22.11.11.
Tisdag

Blah!

Efter en sömnlös natt sitter jag nu med tunga ögon i min morgonrock och kämpar hårt med min blogg-design som aldrig lyckas tillfredställa mig. Spegeln är ingen vacker syn denna morgon. Men vad gör det att håret har krullat sig åt höger, vänster, uppåt, neråt, in och ut och upp och ner? Att hyn är blek och torr? Och att ögonen hänger ner till tvättrummet i källaren? Vad gör det egentligen?

Jag förstår det där med skönhetssömn nu.

Jag säger bara - sömn är viktigt för en människas kropp & psyke.
Det har jag fått lära mig.
MOohallaaallaaA!

Kommentarer
Postat av: Ida Enghed

Din bloggdesign är jättesöt, måste bara säga det! :D

2011-11-23 @ 01:48:25
URL: http://megaballt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0