Snuskdag

Snuskigt är ordet. Det är årets snuskigaste dag ute i vår natur. Grått, fult, blött, isigt... Inget är på sin rätta plats eller i sin rätta tid. Det har kaosat ihop sig fet-totalt. Oattraktivt väder. Nej men, dags att sluta klaga! Det är ju fredag för sjutton, arton och nitton. :) Just den här veckan har gått fortare än de andra, vilket jag tycker är märkligt eftersom alla veckor innehåller exakt lika många timmar, minuter och sekunder.

Men på tal om väder. I onsdags fylldes hela himlen med dunderstora snöflingor och jag stod med barnen på jobbet och beundrade det vackra vimlet av vita prickar som svävade ner på marken. Sånt tycker jag är fantastiskt faktiskt! (: Med andra ord - Eliza Doolittle är nog min favorit inom musikbranchen.
På tal om den julklappsångest som drabbar mig...

BKLALHGDK!


Just i denna stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0