När det hoppar sjukt fel

22.46 är klockan. Natalie är fet-trött men har ju lust att skriva för schön. Huvudet står stilla så om vad hon ska skriva är ännu oklart. Blogg.se är sjuk i huvudet ikväll. Det har hoppat åt sidan så att jag inte ser vad jag skriver i det högra hörnet. Men jag klarar mig jätte bra faktiskt. Jag kan ju iallafall ana vad det står bakom den himla blockeringen. Har tänkt på en sak... Vi nya människor, vi använder orden "sjukt" & "stört" SJUKT ofta... Det är vårt språk, visst? Idag pratade min mamma och 15-åriga lillebror om en nyårs-grej som mamma ville att han skulle åka på. Så tyckte både jag & Filip att mamma sa: "Det hade varit sjukt kul om du åkte på det!" och vi bara såg på varandra och gapade... Båda sa: "Eh, mamma.. Vad SA du?"
"Att det skulle vara kul om du åkte på det.."
"Neeeheeeej, du sa att det skulle vara sjukt kul om han åkte på det. Maaaammmaaaa!!!!"

Men tydligen så hade hon inte sagt det. Stört synd, för det hade varit sjukt kul!

Vilken grej, halllåååå!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Natalie, Natalie! Intressant inlägg;)

2011-12-08 @ 19:52:08
URL: http://michellesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0