Elefanten som balanserar på spindeltråden

Mhaaaa.. Heji!

Just i detta ögonblick är klockan 22:58 och min rumpa är snart helbedövad tack vare mitt okloka val att sätta mig på en dyna. Asont är vad det gör. För aslat för att flytta på mig är vad jag är.

Än en gång har helgen gått fort, det börjar jag vänja mig vid nu. Men jag är lite sånn som gör vardagarna lite helgiga också. Då är det okej att en ny fet vecka sätter fart om 59 minuter, iallafall för min del.

Annars har jag julklappsångest och saknar julkänsla. Den drog åt skogen precis när jag hittat den :(((((((((((
Men jag ska låtsas att jag känner det. Och jag ska låtsas att det är en halv meter snö utanför mitt fönster.

Jaaa, det ska jag. Hallååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0